Y P International
Gibraltar, GibraltarFax: +34 699402223
Azimut 86s (2006)
cód. IDO: 227660 - Ficha: MY00009
| Astillero/Modelo | Azimut 86s | ||
| Categoría | Barco usado Motor | ||
| Tipología | Yate a motor | ||
| Eslora | 26.00 mts | ||
| Ancho | 5.00 mts | ||
| Año de matr. | 2007 | ||
| Año de construcción. | 2006 | ||
| Max Velocidad | 45.0 nudos | ||
| Velocidad Crucero | 40.0 nudos | ||
| Precio |
Negociación privada | ||
| Vat Paid | |||
|
|
|||
Combustibles y motores
| Nº motores | 2 |
| Potencia | 2000 HP |
| Combustible | Diesel |
| Marca | MTU V16 2000 M 91 |
| Modelo | V16 2000 M 91 |
| Transmisión | no indicado |
| Horas movimiento | No indicado |
| No tanques | No indicados |
| Capacidad | 7200 litros (1585.44 galónes) |
Materiales
| Casco | Fiberglass |
| Cubierta | TEAK |
| Casa de Cubierta | No indicado |
Hidráulicos
| Tanques | 2 |
| Capacidad | 1100 litros (242.22 galónes) |
| Material | No indicado |
| Desalinizador | Sí |
| Caldera | Sí |
| Cocheporras | Sí |
Eléctricos
| Tensión | No indicada |
| Carga baterías | Sí |
| Invertitor | Sí |
| Nr. Baterías | No indicado |
| Capacidad | 960 |
| Gen. 220 | Sí KOHLER |
| Potencia | 17.0 Kw |
Notas internasBerths: 8 + crew Head compartments: 4 + crew Crusair Air conditioning 80,000 BTU direct expansion Two compressor groups placed in groups in engine room and one compressor group placed on bow Fancoils spread all over the yacht, with SMX controls in saloon, wheelhouse, all cabins and crew quarters. Electric extractor (220 V) for each head. Batteries storage venting system through two electric fans (24 V) placed one in angines room and one on bow. Air inlet ducts are on both sides of the superstructure. Air outlet ducts are on both sides of the hull. Notas de la instrumentaciónN.1 VHF Raytheon RAY 240E DSCN.1 Radar Plotter 2.1†color display Raytheon E 120RC N.1 Raytheon autopilot ST 290 Keypad N.2 Rudder anologic repeater Raytheon N.1 Depth and speed indicator actoheim ST 290 System pack N.1 GPS antenna Raystar 120 WAAS/EGNOS |
Datos considerados correctos, pero no contractuales. No se trata, bajo ninguna circunstancia, de un documento contractual.
Búsquedas rápidas



